sobota, 23 kwietnia 2011

Czy możesz nauczyć się dowolnego języka obcego?

 Podczas mojej kariery w uczeniu się języków obcych spotkałem się z ogromną ilością mitów dotyczących ich nauki. Jednym z nich, który mnie najbardziej ograniczał było powiedzienie, że nie jestem w stanie nauczyć się języka obcego, ponieważ jestem na to zbyt dorosły i nie mam takich zasobów intelektualnych jak małe dzieci podczas pierwszych lat ich życia.

 Nic bardziej mylnego. Jeśli od dziś usłyszysz gdzieś takie stwierdzenie - NIE WIERZ W TO! Jesteś w stanie nauczyć się dowolnej liczby języków w bardzo szybkim czasie. Jak to zrobić? To proste. Na moim blogu będę przedstawiał Ci metody nauki języków obcych,  których działanie jest potwierdzone naukowo i wykorzystują je najwięksi poligloci na świecie. Metody te są łatwe i wystarczy wprowadzić je w życie, aby stać się "maszyną" do nauki języków.

 Zapraszam Cię do wspaniałego świata nauki z przyjemnością, gdzie opanowanie języka obcego w kilka miesięcy będzie nie tyle co możliwe (bo takie będzie), ale niezwykle przyjemne.

 Od dziś uwierz w fakt, że jesteś w stanie nauczyć się biegle każdego języka.